onsdag 29. juli 2009

Godøy


Irene mot en herlig solnedgang. Er det løye vi misset ferja?








Jeg hadde en herlig padletur i går kveld. Hyggelig selskap og vakker natur. Solnedganger blir jeg aldri lei. Været var skiftende og gikk fra sol til regn og tilbake igjen. Jeg storkoste meg og er overbevist om at Irene gjorde det samme. Faktisk var det så trivelig å padle at vi glemte tiden litt. "Eg trur vi rekke nesta ferjo, eg såg ho va på vei øve nett i sta". Så tenkt. Vi kom oss til bilen, sjekket ferjeruta og kjørte den i møte.








Ferja legger akkurat til kai da vi ankommer. Snakk og god timing.




Ferjemannskapet virker rolig og avslappet, en av dem kommer bort til oss. "e, ska dåke på tur"? "Nei ikkje sei da, va da sista ferjo"? Jo, det var nok det. 2 timer senere er kjøreturen rundt over og vi kan kalle turen for slutt.








Slike ting gir turen turen mer verdi og er bare moro. Litt trøtt i dag, men kem bryr seg.








Tore

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar